Середа
24.04.2024
02:04
Форма входу
Школа №4
Наше опитування
Хто відвідав сайт
Всього відповідей: 289
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Календар подій
«  Жовтень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Наші друзі
Андріївський ДНЗ "Ластівка"
Новоукраїнська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №4
Головна » 2011 » Жовтень » 17 » Cенсорна кімната нашої школи
18:39
Cенсорна кімната нашої школи

Відтепер  учні  матимуть змогу займатись в  сенсорній кімнаті, яку обладнали  в Новоукраїнській загальноосвітній школі №4.

Сенсорна кімната - кімната психологічного розвантаження , що складається з великої кількості різного виду стимуляторів, які впливають на органи зору, слуху, нюху, тактильні та вестибулярні рецептори.  Заняття у сенсорній кімнаті дозволяють зняти м'язове та психоемоційне напруження, досягнути стану релаксації та душевної рівноваги.

Сенсорні кімнати були розроблені в Голландії наприкінці 70-х років, де народилась ідея штучної стимуляції сенсорного сприйняття.

Умовно  СК можна розділити на два функціональні блоки:

Релаксаційний – в нього входять м’які покриття, крісла,  подушечки, прилади, що створюють розсіяне світло,  установка для ароматерапії та релаксаційна музика;  та активаційний – в нього входить все обладнання з світлооптичними та звуковими ефектами, масажні м’ячики, іграшки, сухий басейн.

Дитина або дорослий,  зайшовши в цю кімнату може розслабитися. Розсіяне світло, що повільно пропливає, приємний запах в сполученні із заспокійливою музикою створюють атмосферу безпеки та спокою.  Яскраві світлооптичні ефекти приваблюють, стимулюють і підтримують увагу, створюють радісну атмосферу свята.

 Приміщення  поділене на зони ,які  обладнані  різними безпечними іграшками та предметами.

М’яка зона  забезпечує затишок, комфорт і безпеку. Головною її метою є створення умов для релаксації  і заспокоєння.  Для роботи в сенсорній кімнаті  використовуються  методики світло-, кольоро-, звуко- та ароматерапії для впливу на стан учня через відповідні органи чуттів.

Спокійна музика діє на дитину  розслабляючи. ПК з набором  музичних  дисків  є невід’ємною частиною СК.  Сполучення музики та звуків природи є ідеальним для релаксації. Тому в СК на заняттях  часто використовуються  спеціальні записи, в яких музика переплітається з шумом води, вітру, співом птахів .  Звуки оточують нас з усіх сторін. Вони можуть бути для людини приємними і корисними . Спокійна  музика покращує інтелектуальну роботу мозку, понижує тиск та активізує імунну систему організму.

В сенсорній кімнаті за допомогою різних елементів створюється відчуття комфорту і безпеки. Це сприяє швидкому встановленню теплого контакту між  педагогом та учнем.  Спокійна кольорова гама обстановки, м’яке світло, приємні аромати, тиха ніжна музика – все це створює відчуття спокою. Створені умови не лише дають приємні відчуття, але й використовуються для терапії. Недарма сенсорну кімнату називають „кімната-лікар”.

Велику увагу привертає  сухий душ – шатро із різнокольорових атласних стрічок, закріплених на горизонтальній підвісній платформі. Стрічки спускаються донизу, немов струмені води, до них приємно торкатись, перебирати в руках, проходити крізь  них, торкаючись обличчям. За „струменями” можна сховатись від зовнішнього світу, що особливо підходить для  дітей. Кольоротерапія використовується для впливу на настрій та загальний стан людини.

В  кімнаті психологічного розвантаження зроблено акцент на методи світло- кольорової та звукової терапії.   Наприклад: зір – сухе листя, слух – шум сухого листя, вітру в деревах, шум дощу, тактильні рецептори – листя різного розміру і форми, нюх – запахи трав і сухого листя, смак – трав’яний чай.

Світильник „НЛО” – настільний світильник, що являє собою великий пучок оптоволоконних ниток, що  світиться. Нитки, що розсипаються в різні сторони, нагадують фонтан або салют, створюють радісний настрій та привертають погляд.

 

Сенсорна кімната  використовується  як для дітей , так і для дорослих.

Учні  полюбляють ходити по сенсорній  доріжці для ніг . Розмаїття відчуттів робить ходіння  захопливим  та цікавим  для людей будь-якого віку. Ходьба по ній корисна для розвитку тактильного сприйняття, координації та профілактики плоскостопості. Для отримання кращих відчуттів  ми рекомендуємо учням ходити по доріжці босоніж або в тонких шкарпетках.

Сенсорну кімнату в своїй роботі  часто використовують різні спеціалісти ( психолог,  педагоги). Форма проведення занять залежить від індивідуальності та творчого підходу учня і педагога -психолога. Заняття в сенсорній кімнаті з дітьми проводяться індивідуально, особливо якщо необхідно досягнути релаксаційного ефекту.

 Крім того, сенсорна кімната використовується для організації дозвілля та релаксації здорових людей – дітей та дорослих. Перш за все це стосується людей, незадоволених своїх станом, самопочуттям або життєвою ситуацією, що виникла. Вправи в Сенсорній кімнаті з допомогою релаксації (м’язових розслаблень) допоможуть вивести людину із такого стану та повернути їй можливість активної праці.

Перебування в сенсорній кімнаті сприяє:

- покращенню емоційного стану;

- зниженню неспокою та агресивності;

- зняттю нервового збудження і тривожності;

- нормалізації сну;

- активізації мозкової діяльності;

- прискоренню відновних процесів після захворювань.

Негативні емоції залишають неприємні відчуття і, накопичуючись, можуть стати причиною хвороби . Але емоційне напруження, навіть найсильніше, не буде небезпечним для людини, якщо воно завершується  розслабленням . Після відвідування СК у людини настає відчуття спокою та відпочинку.

 

 

 

 

 

Прикріплення: Картинка 1
Переглядів: 909 | Додав: zosh4 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 1
1 Манюня  
0
Як приемно, що школа розвивається!!!!!!!!!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz