Вівторок
19.03.2024
06:12
Форма входу
Школа №4
Наше опитування
Хто відвідав сайт
Всього відповідей: 289
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Календар подій
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Наші друзі
Андріївський ДНЗ "Ластівка"
Новоукраїнська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №4

         Директори СШ №4

В різний час директорами школи №4 були:

Кармазіновський Григорій Юхимович (після війни —до 1948 р.)

Руденко Харитон Павлович (1948 —1952 рр.)

Грущак Іван Іванович (1952 — 1958 рр.)

Шепетуха Микола Семенович (1958 — 1963 рр.)

Чернега Василь Якимович (з лютого 1963 — 1989 рр.)

Чернявський Леонід Іванович (1989р. — 1990 р)

Шиптенко Володимир Валентинович (1990 р. — 1996р.)

Мартинюк Людмила Дмитрівна (з 1996 р. — до сьогодні)

Освіта Кіровоградщини завжди славилася сильним директорським корпусом. Імена багатьох керівників, досвід їх роботи широко відомі не тільки в області, а й  далеко за її межами. За час існування школи №4 її очолювали 9 директорів. Шляхом плідної практичної та аналізаторської діяльності, на основі власного учительського колективу, вони створили, філософськи осмислили цілісну та ефективну виховну систему школи, яку з успіхом використовують і досі.

З 1943р школою керував Столяров. Запам’ятався своєю принциповістю, працелюбністю, далекоглядністю.

У післявоєнні роки до 1948р роботу директора школи продовжив Кармазіновський Григорій Юхимович. Він був знаний у вчительському середовищі. Його пам’ятають як енергійного, небайдужого до людських бід і потреб. Григорія Юхимовича шанували односельці як щиру, добру, приємну у спілкуванні людину.

Директором школи з 1948-1952 був Руденко Харитон Павлович. Людина творча, дійова, дбав про те, щоб діти мали змогу одержувати не тільки середню спеціальну освіту, а й вищу. Випускники тих років гордяться тим , що знання їх були міцними, і вдячність педколективу пронесли через усе своє життя.

Грущак Іван Іванович залишив яскравий слід в історії школи тим, що завдяки його зусиллям було добудовано ліве та праве крило школи, в яких розташовувалися спортивний зал, їдальня, класи.

З 1958р-1963р школу очолював Шепетуха Микола Семенович. Як директор школи, він багато уваги приділяв вихованню у своїх учнів та педагогів організаторських здібностей.

Серед плеяди педагогічних сподвижників виділяється постать Чернеги Василя Якимовича, який був незмінним директором протягом 1963-1989рр. Він знаний у вчительському середовищі, управлінському корпусі, просто людському загалі як майстерний вчитель – професіонал, сміливий експериментатор, успішний керівник, блискучій методист.

Хіба легко було керувати школою, яка єдина в районі працювала в дві зміни. Заповідною мрією Чернеги Василя Якимовича була побудова нової школи. Здійсненню цього бажання він доклав багато зусиль, наполегливості та старання.

Восени 1986 р. нова школа привітно зустріла своїх учнів та вчителів. Усі, хто спілкувався з Василем Якимовичем, не раз переконувались, що для нього єдність слова і діла – непереборне правило.

    Управлінські кроки Чернеги Василя Якимовича завжди були виважиними і  вмотивованими. Він прагнув до логічного завершення малих і великих справ, мав надзвичайний талант творчого вчителя – практика, вихователя вихователів

З 1989р.—1990р. був призначений директором ЗШ №4 Чернявський Леонід Іванович .

  Доля не дала можливості повністю реалізувати всі налічені плани, бо передчасна смерть забрала його. Та він зумів залишити після себе пам'ять про свою керівну роботу.

   Шість років (1990—1996) очолював школу Шиптенко Володимир Валентинович. Він вважав, що директор має бути дослідником і цьому мистецтву вчити інших.

    Його позиція така, треба допомагати вчителю відкривати в собі творця.

     Давно придумано образ школа—оркестр. Розумний директор налаштовує його не на однотонність, а на взаємодоповнення.

     Саме такий керівник як Мартинюк Людмила Дмитрівна, яка очолила школу з 1996 р. в якій і працює і до нині.

     Будучи великим диригентом колективу педагогів та учнів, Людмила Дмитрівна неодноразово наголошує, що талановитість і майстерність педагога полягає в глибокому розумінні творчого підходу до особистості учня.

      «Свою роль, — наголошує директор Людмила Дмитрівна Мартинюк, — я вбачаю в тому, щоб згуртувати біля себе колектив, спрямувати його зусилля на створення таких умов, за яких стимул підвищення кваліфікації, реалізації кожним учителем власних можливостей мав би меншу вагу, ніж заробляти свій хліб. Адже впливати на виховання може тільки слово, яке іде від гуманного, добросовісного, ерудованого учителя».

        Думки директора школи Мартинюк Людмили Дмитрівни насичені мудрістю, виваженістю, а виступи влучною оцінкою педагогічних явищ і фактів, цінними порадами з багатого педагогічного досвіду. До її порад прислухаються як і досвідчені викладачі так і молоді. По – перше, Людмила Дмитрівна володіє знанням педагогічного процесу, його закономірностями, особливостями, зокрема, в управлінні процесом. По—друге, вона так само досконало знає шкільне життя, усі його сфери та повороти.

         По—третє , Людмила Дмитрівна дотримується думки, що керівник школи має знати всі повчальні предмети.(сама за фахом біолог), але вільно бере участь у дискусіях з історії, мови, літературі, хімії, може дати поради викладачеві  щодо вивчення предмета, його методики викладання.

      Людмила Дмитрівна ратує за те, щоб у школі була обстановка творчості, щоб особистість виявила свою неповторність. Вона зуміла створити саме таку атмосферу, яка в колективі допомагає кожному вчителю визначати свій стиль.

       Мартинюк Людмила Дмитрівна «Відмінник освіти України», «Учитель-методист» завжди найкращі скарби своєї душі віддає дітям та вчителям. Зерна її доброти, людяності, проросли і дали високий урожай Людмила Дмитрівна Людина, Учитель, Керівник!

І цим усе сказано!!!

Історія школи за наказами директора та директивними документами

Наказ №104 від 17.09. 1950 року

Травматизм.

           У школі стався смертельний випадок. Діти каталися на кузові трофейної машини, яка перевернулася. Смертельно поранений учень першого класу.

                   Зафіксовано випадки знайденої зброї.

Наказ № 107 від 06.05.1950 року

Порушення трудової дисципліни.

                   Вчитель звернулася із усною заявою до директора школи про те, що її направляють до м. Кіровограда на консультацію в лікарню (додала підтвердження лікаря. Директор дозволу не дав, запропонував поїхати в інший час. Однак учитель поїхала і потім надала лист непрацездатності за тиждень).

                   Тоді це вважали порушенням трудової дисципліни і було повідомлено в РК профспілки.

Наказ № 115 від 26. 09. 1950 року

Інфекційні захворювання серед школярів.

                    Зафіксовано: багато учнів із забрудненими чорнилом руками, на пальцях великі нігті, голови не причесані; педикульоз.

Про поведінку учнів школи.

                      Учень п’ятого класу дав дулю завучу. Міра покарання: виключений зі школи.

Наказ № 103 від 01. 09. 1950 року.

Про Директивний лист № 13-07 від 04. 06. 1949 року Міністерства освіти УРСР про пільги щодо плати за навчання.

Звільнити учнів від плати за навчання:

      8 клас — діти вчителів — 4

   — діти, батьки яких загинули в період Великої Вітчизняної  війни —3

—  дітей батьків-пенсіонерів — 2

—  дітей батьків безвісти пропавших—10

Про підсумки 1949 — 1950 н.р.

За результатами навчання:

—  другорічників — 30 учнів

—  відмінників — 17 учнів

—  робота на осінь — 18 учнів

Наказ № 6-а від 28. 09. 1951 року

Про суспільно-корисну працю учнів.

—  учні ведуть боротьбу з озимою совкою

—  за дорученням райкому КП(б) учні школи допомагали колгоспам ім. ІІІ-Комінтерну та ім. Леніна в збиранні врожаю. 

Наказ № 22 від 08. 09. 1952 року.

Про допомогу колгоспу.

                  Висловити подяку учням 9-10 класів (57 чол.), які працювали у неділю, 07.09.1952р. на молотьбі ячменю, намолотивши 120цн. зерна;

учням 7-8 класів(119 чол.), які збирали урожай квасолі з площі 2,5га.

   Славиться Новоукраїнська ЗШ № 4 учительськими династіями, коріння яких сягає в останні роки XIX століття.

Ще в молдавських класах працювала Подінєжна Марія Костянтинівна, дворянка за походженням, яка в 1915 році закінчила Кіровоградську гімназію і викладала у школі хімію та біологію. За сумлінну працю була нагороджена Орденом Трудового Червоного Прапора. Вона започаткувала династію педагогів Новоукраїнської ЗШ №4. Продовжувачем її справи стала племінниця – Мирська Катерина Олександрівна, учитель математики, працювала у школі з 1970 р. до 2003 р. Її справу продовжила донька – Троянська Ганна Миколаївна, учитель географії, колишня випускниця цієї школи. Працювала тут з 1995 до 1997 року.

   У 1960 – 1970 роках працювала учительська сім'я Кожухарів: Ніна Семенівна, учитель української мови і літератури, та Олександр Тимофійович, учитель математики.

   Після закінчення Кіровоградського державного педагогічного інституту ім. О. С. Пушкіна розпочала свою трудову діяльність Вовкотруб Нінель Петрівна. Спочатку вона працювала на посаді старшої вожатої, потім – у Будинку піонерів та у Новоукраїнській восьмирічній школі № 8. З 1967 р. у Новоукраїнській СШ № 4 виконувала вона обов’язки заступника директора 37 років. За цей період неодноразово отримувала нагороди. (Грамоти Всесоюзної піонерської організації та ЦК комсомолу, обласного та районного відділів народної освіти. Була нагороджена знаком «Відмінник народної освіти УРСР»). Її справу продовжила донька – Вовкотруб Вікторія Володимирівна, випускниця цієї ж школи і КДПІ ім.. О. С. Пушкіна. З 1986 року і досі вона викладає іноземну мову. Має звання «Старший учитель.»

   З 1953 року до СШ № 4 у м. Новоукраїнці прийшла працювати вожатою Чернявська Тамара Митрофанівна. У 1955 р. і до 1961 р. навчалася у педагогічному інституті ім. О. С. Пушкіна м. Кіровограда на фізико-математичному факультеті (заочне відділення). Працювала разом зі своїм чоловіком – Чернявським Леонідом Івановичем – учителем фізики. Пізніше він виконував обов’язки завуча, а потім директора школи.

   Справу подружжя продовжила їх донька – Чернявська Людмила Леонідівна, яка з 1980 року працює вчителем математики і сьогодні.

   Племінники Леоніда Івановича теж закінчили КДПІ ім.. О. С. Пушкіна і продовжили справу дядька. Учителем математики став Чернявський Анатолій Олександрович, який працює у цій школі з 1978 р. і нині. Учителем фізкультури був у школі Чернявський  Олександр Олександрович з 1986 до 2002р.  

   Нешкреба Марія Іванівна — вчитель-методист, яка пропрацювала у Новоукраїнській СШ № 4 27 рокі — з 1966 до 1993р. Спочатку, 1953-1957р, вона навчалася в Олександрійському педучилищі. Потім, 1960-1964р, закінчила КДПІ ім. О.С.Пушкіна. За роки сумлінної, творчої роботи вчителем початкових класів Марії Іванівні було присвоєно звання «Старший учитель» (1977р), а у 1986 — «Учитель-методист». Крім цього ще й нагороджена медаллю «Ветеран праці» у 1985р.

Слідом за матір’ю її справу продовжив син — Нешкреба Ігор Анатолійович, який закінчив філологічний факультет Кіровоградського педінституту ім. О. С. Пушкіна. З 1989р. до 2000р. працював учителем української мови та літератури, колишній випускник цієї школи. Його дружина, Нешкреба Алла Іванівна, працює з 1988р і по сьогодні учителем мови та літератури в цій же школі.

Корчевська Валентина Андріївна у 1977р була переведена у СШ № 4, де працювала учителем української мови і літератури до пенсійного віку — 2002року. Її справу продовжила донька —  Левченко Наталя Анатоліївна, колишня випускниця цієї школи, після закінчення Кіровоградського педінституту ім. В. Винниченка працює вчителем математики та інформатики тут до цього часу.

Мартинюк Людмила Дмитрівна після закінчення Уманського педагогічного інституту у 1981р. біологічного факультету прийшла працювати учителем біології та хімії до Новоукраїнської СШ №1. Через деякий час виконувала обов’язки заступника директора. У 1996р її було призначено директором ЗШ №4, де і працює нині. Має звання «Старший учитель» та нагороджена знаком «Відмінник освіти України».

Продовжувачем справи матері стала донька — Квітка Олена Миколаївна, випускниця цієї школи, яка після закінчення біологічного факультету Харківського педагогічного університету прийшла до СШ №4. Зараз працює вчителем хімії та біології.

Понад 20 років у школі працює подружжя Червоненків: Людмила Миколаївна і Геннадій Вікторович.

Червоненко Людмила Миколаївна — заступник директора школи з навчально-виховної роботи, учителем історії та права. Червоненко Геннадій Вікторович працює учителем трудового навчання та креслення.

  Сьогодення нашої школи

Ідуть роки… Все міняється у житті, вдосконалюється. Школу теж не обминули сучасні зміни.

Нині Новоукраїнська ЗШ №4, що розрахована на 800 учнів, навчає всього 315 школярів. Але причиною цьому є демографічне становище в державі (мала народжуваність дітей).

Заклад має всі умови для організації та проведення навчального процесу та цікавого дозвілля школярів.

Учнівський та педагогічний колективи мають можливість користуватися 12-ми комп’ютерами. Всі школярі забезпечені безкоштовними підручниками.

Адміністрація школи створює всі необхідні умови для реалізації конституційного права громадян України щодо обов’язкового навчання дітей і молоді для здобуття загальної середньої освіти. Навчальний план школи охоплює інваріантну частину, сформовану на державному рівні та варіативну складову, конкретизовану з урахуванням індивідуальних освітніх потреб учнів.

Зокрема, у профільному класі природничого напрямку введені факультативні заняття з хімії, фізики, біології. У профільному гуманітарному класі учні додатково опановують програми спецкурсів «Права людини» та «Громадянська освіта». Існують класи до профільної підготовки, де додатково вивчається інформатика (8кл.). Факультатив з основ комп’ютерної грамоти введений у 9-х класах. Питання про вибір предметів варіативної частини вирішується на засіданні Ради школи.

Не залишені поза увагою і діти із фізичними вадами. Для них організоване індивідуальне навчання у вигляді уроків, лекцій, лабораторно-практичних та семінарських занять, диспутів, навчально-виробничих екскурсій, тощо.

Реалізація принципів гуманізації, демократизації, переорієнтація процесу навчання на розвиток особистості учня проводиться відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту». Оцінювання школярів ґрунтується на позитивному принципі, що враховує рівень досягнень учня.

Обов’язковими видами оцінювання навчальних досягнень учнів є тематичне і підсумкове. Система оцінювання навчальної праці школярів стимулююча.

Протягом останніх 5-ти років приділяється значна увага забезпечення розвитку нахилів, здібностей та обдарувань учнів на виконання районних програм «Обдарована дитина» і «Творча особистість». У школі розроблена система роботи педагогічного колективу з обдарованими і здібними дітьми. Вона включає проведення шкільного конкурсу «Учень року», залучення учнів до участі в шкільних та районних предметних олімпіадах, до написання наукових робіт та рефератів, до навчання в Кіровоградському територіальному відділенні МАН.

Дванадцять років (з1996 року) очолює школу Мартинюк Людмила Дмитрівна, «Старший учитель», «Відмінник освіти України».

Співпрацюють з директором заступники з навчально-виховної роботи Червоненко Людмила Миколаївна, «Учитель методист», «Відмінник освіти України»; Кириченко Людмила Василівна, «Старший учитель», «Відмінник освіти України»; Пойченко Оксана Миколаївна — стаж керівної роботи 2-ва роки.

У школі працює 43-ри учителя, з них: 7 нагороджені знаком «Відмінник освіти України», чотирьом присвоєно звання «Учитель методист», вісім педагогів мають звання «Старший учитель». Учителів вищої кваліфікаційної категорії — 16, першої — 8, другої — 4, спеціаліст — 15.

Є у школі бібліотекар, медична сестра, педагог-організатор, практичний психолог.

Чинником професійного зростання педагогів школи є атестація, яка здійснюється один рак на п’ять років і щорічний районний конкурс «Учитель року». Педагогічний колектив гордиться тим, що протягом останніх трьох років 10 учителів школи стали переможцями і лауреатами цього конкурсу.

Відповідно до наказу № 50 від 07.09.2007 року «Про організацію методичної роботи», затверджено мережу методичної роботи, яка передбачає діяльність методичних формувань та методичних об’єднань:

1.             Творче об’єднання учителів початкових класів працює над проблемою «Впровадження у навчально-виховний процес сучасних педагогічних технологій та інновацій».

2.             Творча група «Проблема наступності навчання».

3.             Педагогічний моніторинг «Пошук обдарованої дитини».

4.             Творча група учителів природничого циклу «Профільне навчання — вимога часу».

5.             Методичний центр гуманітарного циклу. Проблема «Традиційні і нові підходи до викладання гуманітарних предметів».

6.             Методичне об’єднання учителів природничо-математичного циклу. Проблема «Формування в учнів навичок самостійної навчальної діяльності».

7.             Методичне  об’єднання учителів початкових класів працює над проблемою «Запровадження новітніх педагогічних технологій на уроках у початкових класах».

8.             Методичне об’єднання учителів естетичного виховання із проблемою «Пошук неординарних методичних ідей у процесі викладання предметів естетичного циклу».

Творче  об’єднання класних керівників вирішує проблему «Забезпечення цілісності процесу навчання та виховання в системі громадянської освіти».

 


Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz