Ми- надія твоя, Україно.
Своєчасно знайти,виховати й розвинути
задатки і здібності у своїх вихованців,
своєчасно розпізнати в кожному його
покликання-це завдання стає тепер
найголовнішим у системі навчально-
виховного процесу.
В.О.Сухомлинський
Багато дослідників,педагогів сходяться на думці,що одарованість людини часто не проявляється через несприятливе виховання в дитинстві та відсутність умов для само- реалізації в подальшому житті.Одарована дитина нерідко не знаходить розуміння ні педагогів,ні однолітків.
Тому підтримка одарованості є одним із пріоритетних напрямків сучасної освіти, оскільки поступ будь-якої країни,регіону,міста залежить саме від здатності її громадян нестандартно,креативно мислити,впроваджувати перспек- тивні інновації в різні сфери суспільного життя.
У Новоукраїнській ЗШ І-ІІІ ст. №4 педагогами застосовуються форми, методи, технології, які в комплексі та з роками сформували певну систему, що сприяє розкриттю потенційних можливостей учнів, самореалізації особистості, розвитку її здібностей та заохочує і мотивує учнів до роботи над собою до постійного самовдосконалення.
Традиційно в нашій школі відбулося свято,на якому вшано-вували обдарованих дітей.Зійшлися переможці олімпіад,юні дослідники,танцюристи, які розповіли присутнім про свої досягнення. Вперше на святі були присутні учні 2 класу,які поділилися своїми здобутками. З дітьми були проведені різноманітні конкурси, ігри, тести на визначеннялогічних здібностей.Учасники заповнили анкети для орієнтовного дослідження творчої обдарованості особистості учня.
Завдячуючи адміністрації навчального закладу, учні одержали солодощі.
Підростає нова зміна,яка прославить рідну землю,новими здобутками і можливо на Новоукраїнській землі зявляться нові самобутні генії.
Соціальний педагог Р.М.Ващенко.
|